tiistai 6. tammikuuta 2015

Kaksi päivää SuperDieettiä mennyt, mitkä fiilikset?

Kaksi päivää tosiaan tätä dieettiä on mennyt ja fiilikset on hyvät!

Ruokaa saa mättää ihan sikana, eikä nälkä kerkeä kovin tulla. Treenipäivinä varsinkaan, koska ruokavaliossa on silloin hieman enemmän syötävää, kuin lepopäivänä. Herkkujakaan ei ole mieli tehnyt. Yleensä dieetin alkaessa, mun pääkoppa sanoo heti "ei dieettiä" ja sitten oon alkanu syömään sipsiä. Tällä kertaa sitä ei toistaiseksi ole tapahtunut! Sitä odotellessa, mutta sillon olen kyllä vähän tiukempi itseäni kohtaan :)

Tänään olisi vielä iltapala syömättä, nälkäkin kyllä vähän on, koska mulla oli tänään lepopäivä (jos iltalenkkiä ei lasketa).


Iltalenkin kulutetut kalorit, hölkkäsin jopa!


Ja koska motivaatiohan on tärkein joka paikassa, niin hommasin hetki sitten uuden sykemittarin, koska sai hemmetin edullisesti (oikeesti, en edes tiennyt että näin edullisesti voi saada)! Edellisessä sykemittarissa ongelmana oli näytön selkeys, joka ei ollut kympin luokkaa. Sen sijaan tässä on. Myöskin väri on ihana piNkki, fuksia siis oikeesti! :)




Oon ollu tyytyväinen tähän. Uusi asia edelliseen verrattuna on sykealueet 1-3/4 joista en oikein sen paremmin ymmärräkkään. Muutakuin mitä ohjeessa sanottiin jokaisesta. Muuten tämä on aikalailla sama kuin edellinen :)





Tämän postauksen kirjoitus sujuu hyvin Poets Of The Fall'ia kuunnellessa. Oon tätä jo aika kauan kirjoittanut, kun laulaa välissä ja jammailee muuten vaan.


No mutta. Tänään kävin lenkillä ja koska ulkona on super kylmä (-15 astetta) niin yritin myös parhaani mukaan hölkkäillä. Eilisen HIIT-ryhmiksen jälkeen, mun jalat on mukavasti jumissa ja kipeät, joten alkuun teki tiukkaa juosta edes pienellä nopeudella. Hapenottokyky oli myöskin mulla aika alhainen pakkasesta johtuen, jotenka hölkkäsin vain lyhyitä matkoja (~200 metriä), mutta enemmän.
Oon ylpee itestäni, sillä taas mun kuntotaso on parantunut sen verran, että jaksoin hölkätä enemmän mitä aikaisemmalla kerralla. JES! Aina paranee, harmi etten tällä kertaa voi palkita itseäni syömällä herkkuja :D 




Mun tän päivän (ja eilisen) safka oli kanasalaatti, jaksoin sen syödä kyllä loppuun, hieman naamaa irvistellen toki. Toisella aterialla vedin jauhelihaa ja wokkia, joka ei ollut kauhean taiteellista kuvattavaa :)



Vettä on tänään menny kiitettävästi! Kolme litraa jopa, koskaan en ole näin paljoa juonut yhden päivän aikana. Yleensä menee noin puoli litraa päivässä.


Saan syödä iltapalaa än yy tee NYT! Päivän viimeinen ateria ja sitten käyn unille :) Huomenna käväisen vanhempieni luona, jotta äiti pääsee värjäämään hiukseni. Torstaina olisi yksi tapaaminen, joten täytyy näyttää edustavalta! Torstaina myöskin tallipäivä ja kai sitä salillekkin olis mentävä :)

-Janna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Katsojia käynyt tähän mennessä