perjantai 2. tammikuuta 2015

FitFarm ja kuuden viikon Superdieetti!

Otsikko kertoo jo vähän.

Osallistuin siis FitFarmin kautta 6 viikon Superdieetti-nettivalmennukseen
Pudotettavaa painoa on paljon, joten valmennus tulee olemaan mulle raskas sekä henkisesti että fyysisesti. Mä kuitenkin toivon, että se antaa mulle paljon energiaa ja elämänhalua, kun paino lähtee putoamaan!





Kävin tosiaan Kuntomaailmaan hommaamassa salikortin kuukaudeksi (sain 6,5 viikkoa). Liikunnan lisääminen dieettiin auttaa mulla pudottamaan painoa, koska saan pariksi tunniksi muuta mietittävää kuin ruoka. Nettivalmennuksessa oli valittavana myös SuperDieetti Simple, jossa olisi ollut pelkkä ruokavalio ja ei olisi sisältänyt liikunta- ja treeniohjeita, mutta koen paremmaksi itselleni liikunnan lisäämisen myös. Olen kuntotasoltani sykemittarini mukaan "alle keskitason", tarkoittaen sitä, että portaiden nousu puuskuttaa, joten myöskin mun kunto paranee tässä valmennuksessa.


Kirjasin vihkoon jo omia mittoja, mistä tulen pitämään kirjaa seuraavien viikkojen ajan, jotta näen kehityksen. Kerran viikossa otan uudet mitat ja kirjaan ylös. Otin myös kuvat itsestäni alusvaatteet yllä, jotta näen kuuden viikon päästä, onko mitään tapahtunut. Nähtäväksi jää, julkaisenko edes "ennen ja jälkeen"-kuvia kuuden viikon päästä, oli sen verran karmaiseva näky ettei tosikaan :D

Mitat kuitenkin julkaisen tässä ja nyt 2.1.2015 :

Vyötärö: 90cm
Lantio: 114.5cm
Rinnanympärys: 97cm
Reisi: 70cm
Hauis eli "käsiläskit": 33cm




Kävin eilen salilla pitkästä aikaa. Kokeilin Foam Rolleria ensimmäistä kertaa ja voi hyvä luoja kun tuntu hyvältä! Teki hemmetin kipeetä, mutta silti niin hyvää. Mulla on pitkään ollu jo selkä niin pahasti jumissa, etten oo saanu hengitettyä edes kunnolla (toisinsanoen oon hyperventiloinu kylläkin) ja nyt sain avattua sitä vähän tuon putken avulla!

Aivan loistava kapistus. Mutta myöskin kokemuksia kuunnellen, paikat ovat aivan hemmetin kipeinä tänään. Huomista odotellessa.

Huomenna olisi ollut tarkoitus mennä kokeilemaan Kuntomaailmaan Functional Trainingia, mutta saa nähä missä kunnossa oon. Tallipäivä huomenna muutenkin, joten luultavasti sekin riittää.


Aina täytyy ottaa SaliSelfie!

Mua jännittää ihan mielettömästi tää dieetti. Ensinnäkin vain sen takia, että en ole tottunut syömään niin paljoa, mitä dieetissä vaatii. Enkä myöskään koskaan juo vettä, kuin maksimissaan litran päivässä. Joskus on päiviä, etten juo laisinkaan vettä, vaan lasin maitoa tms. 
Joten nälkää tuskin näen, sen sijaan höntään vessassa puolen tunnin välein.

Oon kyllä todella innoissani tästä! Aion tehdä kaikkeni, että paino tippuisi edes 10kg tämän kuuden viikon aikana. Toinen puolikas jäisi omaksi tehtäväkseni, eli tavoitteenani on 20kg pudottaa.


---

Jos jollain on vinkata, mistä naiselle saisi treenipaitaa, jossa olisi snadisti pidemmät hihat kuin normaalissa naisten t-paidassa, niin ole hyvä ja kerro minulle! Pitkähihanen on vähän turhan lämmin salille, joten 3/4-hihat olisivat täydelliset.




Toivottakaa mulle onnea tähän dieettiin! Mä postailen kuulumisia ja etenemisiä kuuden viikon aikana ja julkaisen joka viikko mitat itsestäni :)

2 kommenttia:

  1. Hurjasti tsemppiä! Menossa mukana =) Mä latasin juuri puhelimeen appin, joka muistuttelee vedenjuonnista. Vaikuttaa aika näppärältä, suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin sulle! :) Hei mikäs se appi on? Mä tahdon kans semmosen jos Androidille saa :D

      Poista

Katsojia käynyt tähän mennessä